loading...
یه دختر تنها

20

لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


اگه کسی رو در حال ریدن تو توالت با کیونِ گهی تصور کنی هیچوقت عاشقش نمیشی !


+واسه کسی مرام بزار که شعور پشتشه نه اونکه رفاقت نوک انگشتشه


لایو بازدید : 0 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}


هر یک از ما در زندگی ممکن است روزانه با دردها و دغدغه‌های متعددی روبرو شویم که ندانیم راه درمان و خلاصی از شرشان چیست؛ از ترمیم سریع تر یک زخم کوچک تا کاهش التهاب روده، راه های خلاصی از چند درد و دغدغه با مصرف مواد غذایی را در ادامه مطلب بخوانید.


از چربی‌های شکم چگونه خلاص شویم؟

بررسی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد مصرف آووکادو به بهره‌مندی از یک رژیم‌غذایی سالم، افزایش سطح کلسترول خوب، کاهش خطر سندرم متابولیک و کاهش وزن بدن کمک می‌کند. محققان می‌گویند افرادی که آووکادو مصرف می‌کنند تمایل بیشتری به مصرف سایر میوه‌ها و سبزیجات داشته و کمتر به مصرف مواد قندی و شیرین روی می‌آورند. براساس بررسی‌های انجام شده، این افراد حجم بیشتری از مواد مغذی و مفید مانند فیبر خوراکی، ویتامین E و K، پتاسیم و منیزیم در طول روز دریافت می‌کنند و به‌خاطر همین رژیم سالم، نه تنها بدنی سالم‌تر پیدا می‌کنند، بلکه به چاقی شکمی هم مبتلا نمی‌شوند.


درد مفاصل را با کدام آرام کنیم؟

محققان معتقدند برای مقابله با دردهای التهابی ضعیف می‌توان به جای قرص مسکن از زنجبیل استفاده کرد. از نظر آنها این ماده‌غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی است و خوردن زنجبیل تازه به انسان احساس گرمی می‌دهد. بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که پس از یک فعالیت ورزشی به مدت
۱۰ روز و روزانه معادل نصف قاشق چای خوری زنجبیل مصرف می‌کنند، دردهای التهابی آنها در کمتر از ۲۴ ساعت برطرف می‌شود و دیگر نیازی به درمان های پرهزینه، وقت گیر و شیمیایی ندارند. پس اگر دچار این درد هستید، اول از این شیوه استفاده کنید و بعد وقت دکتر بگیرید.


اگر دست‌مان زخم شد کدام را بخوریم؟

ممکن است تعجب‌آور به نظر برسد، اما فلفل‌قرمز می‌تواند در بخش‌هایی از بدن به عنوان یک ضدالتهاب عمل کند. محققان می‌گویند، فلفل قرمز سرشار از ویتامین C است؛ این ویتامین کمک می‌کند بافت‌های آسیب دیده بتوانند خود را ترمیم کنند. فلفل‌قرمز سرشار از ترکیباتی مانند فلاونوئیدهاست که باعث کاهش التهاب می‌شوند و می‌تواند درمان زخم‌ها و آسیب دیدگی بافت‌ها را سریع‌تر کند. همچنین ماده سوزنده‌ای در سطح خارجی فلفل قرار دارد که در بسیاری از کرم‌های ماساژ به عنوان مسکن به کار برده می‌شود. بد نیست گاهی از این ادویه استفاده کنید. البته به‌خاطر داشته باشید که خوردن زیاد محرک‌هایی از این قبیل می‌تواند آسیب‌هایی را هم به بدن‌تان وارد کند.


اگر روده‌تان تحریک شده

رنگدانه اصلی زردچوبه کارکامین است. این رنگدانه به زردچوبه رنگ زرد و همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی با قدرت ضدالتهابی می‌دهد. محققان معتقدند، این خاصیت ضدالتهابی زردچوبه برای تسکین دردهای ناشی از آرتروز موثر است. اما این تنها خاصیت زردچوبه نیست زیرا این ادویه برای افرادی که از سندرم روده تحریک‌پذیر رنج می‌برند، به عنوان یک نوع ضدعفونی کننده عمل می‌کند و جالب اینجاست که اگر زردچوبه را به همراه فلفل سیاه، زنجبیل یا روغن‌هایی مانند روغن زیتون مصرف کنیم، موثرتر عمل می‌کند. پژوهش‌ها ثابت کرده مالیدن زرچوبه روی اندام های ضرب دیده می‌تواند به کاهش درد و کم شدن ورم آنها کمک کند.


دردهای ناشی از فعالیت زیاد را چه کنیم؟

گیلاس قرمز نه تنها قلب شما را سالم می‌کند، بلکه ضد درد و انرژی بخش هم است. ترکیبات موجود در میوه‌های قرمز مانند گیلاس، زغال‌اخته یا تمشک که دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند به محافظت از قلب کمک می‌کنند و همچنین اثرات ضدالتهابی شبیه به آسپرین دارد. محققان می‌گویند اگر بعد از انجام فعالیت‌های بدنی شدید یا شرکت در مسابقات دچار درد می‌شوید، بد نیست که برای کاهش دردهای پس از مسابقه آب گیلاس بنوشید.



اگر گرمازده شدیم چه بخوریم؟

گرمازدگی که از بیماریهای شایع فصل تابستان است، با افزایش درجه حرارت هوا و تعریق زیاد بروز می‌کند و به دلیل تابش مستقیم آفتاب با سرخی پوست، افزایش ضربان قلب و حتی غش همراه است. حتی اگر ورزشکار هم هستید، گمان نکنید شما قرار نیست گرفتار این مشکل شوید، چراکه گرمازدگی نه‌تنها در افراد عادی بلکه در ورزشکاران هم بسیار دیده می‌شود. اما هر دردی درمانی هم دارد و شما می‌توانید با چکاندن چند قطره آبلیمو در آب آشامیدنی و مقدار کمی نمک از شر این مشکل آزار دهنده راحت شوید. یادتان نرود خودداری از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید و استفاده از مایعات هم از اصولی هستند که باید در خاطر شما بمانند.



برای رفع خستگی و تامین انرژی بعد از ورزش چه بخوریم؟

محققان می‌گویند نتایج یک تحقیق نشان داده پس از انجام تمرینات ورزشی، مصرف آب گوجه‌فرنگی بهتر و موثرتر از نوشابه‌های انرژی‌زا موجب رفع خستگی و تامین مجدد انرژی بدن می‌شود. کارشناسان تغذیه عنوان کرده‌اند که گوجه‌فرنگی حاوی مواد شیمیایی حیاتی است که این مواد به بهبود عضلات و رفع خستگی آنها و نیز بازگرداندن سطح قند خون به وضعیت عادی پس از انجام تمرینات ورزشی و بهبود کشیدگی ماهیچه‌ها و عروق کمک می‌کنند. نتایج بررسی‌های آنها در مورد ورزشکاران نشان داد در گروهی که پس از انجام تمرینات از آب گوجه‌فرنگی استفاده کردند پس از مصرف این نوشیدنی، تنش و فشار عضلانی سریع‌تر بهبود پیدا کرد و همچنین سطح قند خون آنها زودتر به حالت طبیعی بازگشت.

 

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
لایو بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

1.اسمت چیه؟

2.چند سالته؟

3.اهل کجایی؟

4.تا حالا عاشق شدی؟

5.کدوم خواننده رو دوس داری؟

6.چه غذایی دوس داری؟

7.دوس داری چیکاره شی؟

8.بزرگترین سوتی ای که تا حالا دادی چی بوده؟

9.کدوم تیم فوتبال رو دوس داری؟(ایرانی/خارجی)

10.محبوب ترین بازیکن فوتبالی که دوس داری کیه؟(ایرانی/خارجی)

11.از کدوم بازیگر خوشت میاد؟

12.تلخ ترین و شیرین ترین خاطره زندگیت چیه؟

13.با صمیمی ترین دوستت چند ساله رفیقی؟

14.چه عطری رو دوس داری؟

15.تا حالا بهت نارو زدن؟

16.اسم پسر و دختر مورد علاقت رو بگو...

17.درد ودلاتو به کی میگی؟

18.چی ارومت میکنه؟

19.اسم عزیزترین شخص زندگیت؟؟؟؟؟

20.اگه خدا 24 ساعت گناهو ازاد میکرد چه گناهی میکردی؟

21.ای کاش ............وجود نداشت

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


لایو بازدید : 2 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
 

زندگینامه امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)

 

مقدمه:

امام علی ‌بن موسی‌الرضا (علیه السلام) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام می‌باشند.

ایشان در سن 35 سالگی عهده‌دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان گردیدند و حیات ایشان مقارن بود با خلافت خلفای عباسی که سختی‌ها و رنج بسیاری را بر امام رواداشتند و سر انجام مأمون عباسی ایشان را در سن 55 سالگی به شهادت رساند. ......


لایو بازدید : 0 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
خب دوستای عزیز

همونطور که میدونید 15 آبان تولد آقای علیخانی هستش .

شما مکیتونید ، نقاشی ، عکس پوستر ، فتوکلیپ، شعر ، یا دستخط خودتون رو به ایمیل ما : amooasali@gmail.com بفرستید

شرایط :

اگه میخواید دستخط خودتون رو بفرستید فقط در حد یه شعر یا جمله باشه و از کلماتی مثل عاشقتم و ... استفاده نکنید

شما میتونید یه شعریا یه جمله برای تولد برامون بفرستید که در سایت قرار بگیره

میتونید کلیپ بسازید ولینک دانلود اون رو به ما بدید یا توی آپارات آپلود کنید و بذارید ( هر کس کلیپ ساخت حتما اسم خودتون رو آخر کلیپ به همرا آدرس سایت ما بنویسید )

در صورت رعایت نکردن این موارد ما شرمندتون میشیم و نمیتونیم تو سایت قرار بدیم!

فقط و فقط هم به ایمیلمون باید ارسال کنید و توی قسمت موضوع یا subject بنویسید برای تولد آقای علیخانی

انشالله تا چند روز آینده وب ما تبدیل به سایت میشه .

با تشکر از همراهیتون

یاحق



لایو بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
گياهان دارويي: سال‌هاست كه چندين گياه دارويي به تنهايي و يا در تركيب با مواد ديگر براي درمان كم‌مويي يا ريزش مو مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

تركيبات ژل مانند آلو ورا پس از قرار گرفتن روي پوست سر، آرام‌بخش پوست بوده و از آن در برابر عوامل زيان‌آور محافظت مي‌كند. اين گياه سطح PH پوست سر را تعديل بخشيده و باعث پاك شدن فوليكول‌هاي مو از هرگونه آلودگي مي‌شود.

مصرف روزانه چاي رزماري نيز باعث تحريك رشد مو شده و مانع از ريزش آن مي‌شود. تجربه ثابت كرده است، ماساژ دادن روزانه آب پياز روي پوست سر باعث تحريك ترشح فوليكول مو شده و رشد موها را سرعت مي‌بخشد. همچنين افزودن كمي حنا به نرم‌كننده باعث تقويت مو شده و از شكنندگي آن پيشگيري مي‌كند.

فلفل قرمز حاوي تركيباتي است كه ميزان گردش خون پوست را افزايش داده و نه تنها رشد مو را افزايش مي‌دهد بلكه تأثير به‌سزايي در ترميم موهاي از دست رفته دارد.

چاي سبز و چاي گل «مريم گلي» نيز از نوشيدني‌هايي است كه باعث ترميم فوليكول مو شده رشد موها را تسريع مي‌كند.

گزنه، زنجبيل، اسطوخودوس، گلرنگ، آويشن، علف ليمو، گياه باباآدم، گياه دم‌اسب و پنج انگشت نيز از گياهان دارويي است كه علاوه بر ترميم فوليكول‌هاي مو باعث تحريك رشد موها شده و از ريزش آن پيشگيري مي‌كند. 


لایو بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

ساندویچ فروش و پسرش
مردی در کنار جاده، دکه ای درست کرده بود و در آن ساندویچ می فروخت. چون گوشش سنگین بود، رادیو نداشت. چشمش هم ضعیف بود، بنابراین روزنامه هم نمی خواند. او تابلویی بالای سر خود گذاشته بود و محاسن ساندویچ های خود را شرح داده بود. خودش هم کنار دکه اش می ایستاد و مردم را به خریدن ساندویچ تشویق می کرد و مردم هم می خریدند.
کارش بالا گرفت بنابراین کارش را وسعت بخشید به طوری که وقتی پسرش از مدرسه بر می گشت به او کمک می کرد. سپس کم کم وضع عوض شد. پسرش گفت: «پدر جان، مگر به اخبار رادیو گوش نداده ای؟ اگر وضع پولی کشور به همین منوال ادامه پیدا کند کار همه خراب خواهد شد و شاید یک کسادی عمومی به وجود آید. باید خودت را برای این کسادی آماده کنی.»
پدر با خود فکر کرد هر چه باشد پسرش به مدرسه رفته و به اخبار رادیو گوش می دهد و روزنامه هم می خواند، پس حتماً آنچه می گوید صحیح است. بنابراین کمتر از گذشته، نان و گوشت سفارش می داد و تابلوی خود را هم پایین آورد و دیگر در کنار دکه خود نمی ایستاد و مردم را به خرید ساندویچ دعوت نمی کرد. فروش او ناگهان شدیداً کاهش یافت.
او سپس رو به فرزند خود کرد و گفت: «پسر جان حق با توست. کسادی عمومی شروع شده است.»


آنتونی رابینز یک جمله بسیار خوب در این باره دارد که جالب است بدانید: «اندیشه های خود را شکل بخشید وگرنه دیگران اندیشه های شما را شکل می دهند. خواسته های خود را عملی سازید وگرنه دیگران برای شما برنامه ریزی می کنند.»
در واقع آن پدر داشت بهترین راه برای کاسبی را انجام می داد اما به خاطر افکار پسرش، تصمیمش رو عوض کرد و افکار پسر آنقدر روی او تأثیر گذاشت که فراموش کرد که خودش دارد باعث ورشکستگی اش می شود و تلقین بحران مالی کشور، باعث شد که زندگی او عوض شود.
قبل از اینکه دیگران برای ما تصمیماتی بگیرند که بعد ما را پشیمان کند، کمی فکر کنیم و راه درست را انتخاب کنیم و با انتخاب یک هدف درست از زندگی لذت ببریم، چون زندگی مال ماست.

http://www.frsaba.com


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 308