loading...
یه دختر تنها
لایو بازدید : 0 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
دفتر نماینده مجلس کاشان:فرماندار کاشان باید شخصی باشد که مدیریت اجرایی در سطح وزارت داشته باشد

آیا بعد از 15 سال فرماندار کاشان یک کاشانی خواهد بود؟

طبق آخرین اخبار رسیده 85./. احتمال تصدی فرمانداری کاشان توسط یک کاشانی مدیریت خواهد شد.

از گزینه های مطرح و شایع شده 2 کاشانی بالاترین میزان تصدی این سمت را به خود اختصاص داده اند.

یکی از این اشخاص که رایزنی های بالایی در کل کشور برای ایشان صورت گرفته  آقای پورعسگری است.

ولی طبق اخبار رسیده از دفتر نماینده نظر تیمسار منصوری شخصیت و کارایی  مدیریتی 

 فرماندار جدید باید در سطح وزارتخانه باشد نه یک شهرستان 


لایو بازدید : 2 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
بعضى از پسرا رو كه ميبينم دلم ميخواد بهشون بگم:

خوشگل خانوم كدوم آرايشگاه ميرى!!

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

با اين وضعى كه بعضى پسرا پيش ميرن

فكر كنم موقع عروسيشون عروس با ماشين مياد

اينارو از آرايشگاه ور ميداره ميرن تالار

امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم

تی شرت ماه محرم

تی شرت ماه محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

تی شرت های محرم

تی شرت های محرم


لایو بازدید : 2 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)


دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، در مراسم تجلیل از شهیدان سادات شهر و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سادات تهران، ضمن خیرمقدم به خانواده معظم سادات شهید گفت: از خداوند بزرگ سپاسگزارم که توفیق داد در چنین ایامی در شب عید غدیر در کنار مزار شهدا و در جمع شما خانواده معظم شهدا باشیم. این را توفیق بزرگی می دانیم که برای دومین سال در کنار مزار بیش از دوهزار شهید سادات شهر تهران حضور داشته و در جمع شما خانواده شهدای سادات شب عید را سپری می کنیم.

 

وی عید غدیر را از اعیاد بزرگ اسلامی دانست و گفت: عید ولایت آنقدر عظمت دارد و مهم است که رسول مکرم اسلام(ص) ابلاغ می‌کند اگر معرفی ولایت را انجام ندهی رسالت را کامل نکرده‌ای. از اینجاست که نبوت با ولایت پیوند می‌خورد. خداوند نعمت‌های زیادی را به انسان داده است اما وقتی نعمت ولایت را به بشریت ارزانی داشت فرمود من نعمت‌های خود را بر شما تمام کردم. از این رو بزرگترین نعمت ما ولایت است و دین بدون ولایت تکمیل نمی‌شود و رسالت و نبوت بدون ابلاغ ولایت کامل نیست.

 

دکتر قالیباف تاکید کرد: شهدای عزیز ما نیز توانستند با استفاده از همین فرهنگ و تبعیت از ولایت به پیروی امیرالمؤمنین(ع) از ولایت امانتداری کرده و پیوند بین ولایت و شهادت را به نمایش بگذارند. چرا که به برکت این نعمت بود که بعد از 1400 سال شیعیان امیرالمومنین(ع) نهراسیدند و تنبلی و کاهلی را کنار گذاشتند تا برای اسلام تلاش کنند.

 

مهمترین رسالت ما پیوند با ولایت و خون شهدا است

شهردار پایتخت تصریح کرد: امروز نیز وقتی مشاهده می‌کنیم این مجاهدان و ایثارگران اینگونه مجاهدت کردند ما نیز نباید شرمسار رشادت‌ها و شهامت‌های این شهدا باشیم. مهمترین رسالت ما در چنین ایامی و در کنار مزار شهدا این است که با ولایت و خون شهدا پیوند داشته باشیم و راه امام(ره) و شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری به پیش ببریم.

 

شهردار تهران یادآور شد: باید باور همه ما این باشد که بزرگترین نعمت امروز ما در جامعه اسلامی نعمت ولایت است چرا که در دیگر کشورهای اسلامی نیز مشاهده می‌کنیم کشورهایی موفق شدند با استکبار مبارزه کنند و به پیروزی برسند که از این نعمت برخوردار بودند، اما وقتی نعمت ولایت و رهبری را نداشتند نتوانستند انقلاب خود را تداوم دهند و دشمنان به سرعت بر آنها غلبه پیدا کردند. به این ترتیب دشمنان جامعه را به سمت اختلاف پیش بردند و با اختلاف‌انگیزی، نیرنگ، حیله و فتنه توانستند بر جوامع اسلامی تسلط پیدا کنند.

 

دکتر قالیباف با بیان اینکه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به برکت ولایت بوده است، تصریح کرد: در سخت‌ترین شرایطی که در کشور با بحران‌های مختلفی روبرو بودیم ولایت در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کرد و جامعه را در برابر ظلم و نفاق مصون نگاه داشت. امروز نیز تنها راه موفقیت ما این است که به صورت صادقانه در دفاع و تبعیت از ولایت پیش رویم و شکر این نعمت نیز جز وحدت و تبعیت از ولایت نیست.

 

نعمت ولایت تکمیل کننده نعمت‌های الهی است

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم و جامعه ما بیش از هر زمان دیگری درک واقعی پیدا کرده‌اند که چرا نعمت ولایت تکمیل کننده نعمت‌های الهی است. زندگی، اقتصاد، اخلاق، فرهنگ، رشد و پیشرفت ما در گرو ولایت است و اینجاست که اهمیت و جایگاه ولایت برای همگان مشخص می‌شود.

 

شهردار تهران ادامه داد: اگر بنده و امثال بنده توفیق داریم در این مسئولیت به مردم خدمت کنیم باید بدانیم این مسئولیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است و اگر لحظه‌ای از این مسیر غفلت کرده و به خانواده‌های شهدا و ایثارگران که تمامی زندگی مادی و معنوی خود را مدیون آنها هستیم بی‌توجهی کنیم حتما خداوند ما را نخواهد بخشید و فردای قیامت در مقابل تمامی همسنگران و هم‌رزمان خود خجل‌زده هستیم. از این رو از شما می‌خواهم دعا کنید تا از مسیر امام(ره) و شهدا منحرف نشویم و در هر شرایطی از شهدا و راه آنها غفلت نکنیم. همانطور که شهدای ما از کلام امیرالمومنین(ع) تبعیت کردند و شهید شدند. باید بدانیم عزت شهدا در مجاهدت، کار، تلاش و مبارزه بود. امروز ما نیز باید بدانیم عزت ما در این است که با ظلم و استکبار مقابله کرده و بر سنت‌های الهی پایداری داشته باشیم.

 

خانواده شهدا و ایثارگران نباید کاری بر زمین مانده در شهرداری داشته باشند

شهردار تهران تاکید کرد: بنده بارها در شهرداری تهران تاکید کردم که باید به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توجه داشته باشیم و هر کاری که از سوی آنها به بنده و شهرداری منتقل شود و در حوزه کاری شهرداری باشد، فارغ از اینکه مسئولیت آن کار با ما باشد یا خیر، حتما باید این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. این بدان معناست که خانواده معظم شهدا و ایثارگران نباید کاری را در مجموعه‌ شهرداری داشته باشند که بر روی زمین مانده باشد. از دیگر سو برخی کارهاست که حق شماست و وظیفه مسئولان است که آنها را انجام دهند اما این کارها در مجموعه وظایف شهرداری نیست. در این شرایط نیز من تلاش می‌کنم تا این مسائل پیگیری شود اما با اطمینان نمی‌توانم عرض کنم که این کار حتماً انجام خواهد شد.

 

دکتر قالیباف اشتغال فرزندان شهدا را یکی از دغدغه‌های موجود توصیف کرد و گفت: یکی از افتخارات بنده این است که بیش از 700 فرزند شهید را در شهرداری تهران مشغول به کار کردم؛ البته این امر وظیفه من بوده است اما در مقابل قادر نیستیم تمامی فرزندان شهدا را مشغول به کار کنیم. با این وجود بنده به سهم خودم تلاش می‌کنم در هر کجایی که می‌توانم، کاری انجام دهم و گره‌ای از مشکلات آنها باز کنم.

 

وی به بازدید سرزده امروز خود از شهرداری منطقه 4 نیز اشاره کرد و گفت: در جریان این بازدید با یکی از خانواده شهدا گفت‌وگو کرده و از آنها درباره پیگیری مسائل از سوی شهرداری پرس‌وجو کردم. باید بدانیم دنبال کردن مسائل مربوط به خانواده شهدا دغدغه ما در شهرداری تهران است و همه مدیران در مجموعه شهرداری این کار را با افتخار و از سر عشق و محبت انجام می‌دهند. اگر خدای ناکرده فردی این محبت و عشق را نداشته باشد هم بنده دستور اداری دادم که این کار را انجام دهد.

 

شهردار تهران تصریح کرد: گاهی برخی مادران شهدا توقعاتی دارند که با وجود تمامی تلاش‌ها نمی‌توان به انتظارات آنها پاسخ گفت و من شرمنده آنها می‌شوم. با این وجود با همه وجودم درد مادران و پدران شهدا را می‌فهمم. همچنان که هم‌اکنون روزی نیست که مادر من با وجود مشکلات حرکتی مسیر گلزار شهدا را پیاده طی نکند.

 

دکتر قالیباف گفت: امیدوارم با دعای خیر شما و تلاش و همیاری همکاران این توفیق را داشته باشیم تا خدمتگزارانی صادق برای همه مردم مخصوصا همه خانواده شهدا باشیم. البته هرگز نمی‌توانیم جای فرزندان شما را پر کنیم اما امیدوارم حداقل بتوانیم کمک کوچکی کرده و به مسائل شما رسیدگی کنیم.



لایو بازدید : 3 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

وقتی یقین داریم روزی«پروانه»میشویم،بگذار روزگار هرچه میخواهد«پیله»کند...

 

دوستت دارم عشقم


لایو بازدید : 4 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

کهکشان

خورشید را می ستایم

تا برایم گوشواره ای رنگی از دستچین رنگ ها بسازد

ماه را می پرستم

تا بتوانم وجود پنهانی آن را ببینم

آسمان را حسرت بار می نگرم

تا بفهمم چرا در فضای بی کرانش جایی برایم ندارد

به وسعت آسمان می نگرم

نباید چشم دوخت برای اثبات لحظه ای بودن

من برای تو می نوازم

ودیدن تو همان یک لحظه بودن است


لایو بازدید : 2 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

تقسیم بندی کتاب تاریخ صدر اسلام (عصر نبوت)دکتر غلامحسین زرگری نژاد

باسلام واحترام جهت شرکت همکاران محترم درمسابقه ی آنلاین گروه تاریخ که از سوی

دبیرخانه راهبری کشور کتاب «تاریخ صدراسلام » دکتر غلامحسین زرگری نژاد انتخاب شده بخش های زیر معین گشته است : الف) بخش دوم: پیامبر (ص) از تولد تا بعثت ، صفحه های 218-179 ب) بخش سوم : تاریخ اسلام در دوره ی مکه ،صفحه های 318-219 ج) بخش چهارم : اسلام در دوره ی مدنی (از هجرت تا غزوه ی خندق) ، صفحه های 445-322 د) بخش پنجم : بزرکان یهود درمدینه ، صفحه های551-457 (زمان آزمون بعدا اعلام خواهد شد )

 


8

لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

یادش بخیر....

روز اول توی کلاس جا نبود ، دونفری نشستید روی یک صندلی

چرا اینقدر برایم متفاوت بودی؟؟؟؟

اولین بار بود که تورا آن طور میدیدم، خودم هم نمیدانستم چرا، ولی غیرتی شدم، مخصوصا آنروز که تازه از را ه رسیده داشت با تو حرف میزد، چقدر عصبانی بودم، میخواستم درجا خفه اش کنم

یادش بخیر...

آزمایشگاه بودیم، و من برای اولین و آخرین بار، با تو صحبت کردم، وهنوز از شوق آن یک جمله تنم می لرزد....

من حفظ بودم...

تمام نشانه هایت را، چند جفت کفش داشتی، چه رنگی دوست داشتی، و چندوقت یکبار لباس نو می پوشیدی...

راستی هنوز هم کفش اسپرت سفید و مانتو کرم می پوشی؟

یادش بخیر؛ بازدید علمی بود برای بچه ها، و بازدید عشق بود برای من، همه جا روبرویت بودم، آنقدر که خودت فهمیدی وگرنه چرا آنطور پلک میزدی؟

هنوز هم آن بروشور کارخانه شیشه قزوین را نگه داشته ام، می دانی چرا؟ چون آن را تو به دستم دادی

شاید باور نکنی اما هر وقت دلم برایت تنگ می شود جای انگشتانت را می بوسم...

چقدر ذوق کردم وقتی شاگرد اول کلاسمان شدی...

حالا دیگر ارشدت را هم از صنعتی گرفته ای...

نمی دانم چرا

اما هرگز به تو نگفتم که چقد دوستت دارم

کاش می شد یکبار دیگر ببینمت

 


لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تاریخ سخت‌کشی» نوشته عباسعلی غفاری داستان قساوت و سخت‌کشی یا شکنجه را در تاریخ ایران بازخوانی کرده و با بیرون‌کشیدن وقایع تامل برانگیز و گاه تاسف‌بار از دل تاریخ، نشان داده که شکنجه و انتقام یکی از روش‌های رایج حکام ایرانی علیه تبهکاران و برخی مخالفان بوده و در این راه هیچ کوتاهی، فراموشکاری و یا گذشت از جانب آنان مشاهده نمی‌شده است.


لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سلام دوستان.امشب شب اخره!دیگه نتم ته کشیدهـ ـ ـ ـ ـ ـ !!!!


بازم ممنون از کسایی که نظر گذاشتن برام.همگی تون رو خیلی دوس دارم.


امیدوارم بتونم جبران کنم!.....


اگه نت پیدا کردم حتما سری میزنم...







موفق باشید....بــــدرود


لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

امید به زندگی یک شاخص آماری است که نشان می‌دهد متوسط طول عمر در یک جامعه چقدر است و یا به عبارت دیگر هر عضو آن جامعه چند سال می‌تواند توقع داشته باشد. هر چه شاخص‌های بهداشتی و همچنین درمانی بهبود یابد امید زندگی افزایش خواهد یافت و از این رو این شاخص یکی از شاخص‌های سنجش پیشرفت و عقب ماندگی کشورهاست. امید زندگی زنان در همه جوامع چند سال (در کل جهان چهار و نیم سال) بیشتر از مردان است

مطابق آمار سازمان ملل کشورهای ژاپن، هنگ کنگ، ایسلند، سویس و استرالیا به ترتیب در جهان مقام‌های اول را دارند که با حدود ۸۲ سال از میانگین جهانی ۲۲ درصد بالاتر است. کشورهای سوازیلند، موزامبیک، زیمباوه، سیرالئون و لسوتو نیز به ترتیب در پایینترین رده قراردارند. امید زندگی در این کشورها حدود ۴۲ سال است که ۳۸ درصد کمتر از میانگین جهانی و نصف کشورهای بالای جدول است.

امید زندگی در ایران برای زنان ۷۲٫۶، برای مردان ۶۹٫۴ و در کل ۷۱ سال است که ۵٫۵ درصد از میانگین جهانی بالاتر است و ایران را در بین ۱۹۵ کشور در رتبه ۱۰۹ قرار می‌دهد این در حالی است که میانگین سنی فوت‌شدگان تهرانی در سال ۱۳۸۸ به ۴۹ سال و چهار ماه کاهش پیدا کرده است.



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

..

لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


درین زندان، برای خود هوای دیگری دارم

جهان، گو، بی صفا شو ، من صفای دیگری دارم

اسیرانیم و با خوف و رجا درگیر، اما باز

درین خوف و رجا من دل به جای دیگری دارم

درین شهر ِ پر از جنجال و غوغایی ، از آن شادم

که با خیل ِ غمش خلوتسرای دیگری دارم



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 2 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


کاش چون پاییز بودم، کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز، خاموش و ملال انگیز بودم

برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد،
آفتاب دیدگانم سرد میشد،
اسمان سینه ام پر درد میشد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد،
اشکهایم همچو باران، دامنم را رنگ میزد

وه چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

شاعری در چشم من میخواند شعری آسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله میزد،
در شرار آتش دردی نهانی
نغمه من، همچو آوای نسیم پر شکسته،
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته

پیش رویم: چهره تلخ زمستان جوانی
پشت سر: آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام: منزلگه اندوه و درد و بد گمانی
کاش چون پاییز بودم، کاش چون پاییز بودم


"فروغ فرخزاد"



دوبارهههههههههههههه منموووووووووو ماه تولدم

منم و سی مهر زیباااا

منم و پاییز شورانگیز

منم و من

فقط منم

هیشکودومتونم دوس ندارم اصن!!


خب پس از سالها انتظار تفلتم رسید هورااااااااااااا

دارم میمیرم از خوشحالی

مرگ میزرا جمال الدتن اسد آبادی ببین به چ خفتی دچار شدم

که واسه تولدم دارم از تو کافی نت پست میذارم

ای خدااااااااا

وای وای

دوستان من شرح میدم شما تجسم کنید

یه دختر فینگیلی

مو مشکی

با یه مانتوی فرم مدرسه

آبی سگی

سر آستین مغزی

مانتو گشااااااااد

تا رومچ پا (نه دیگه تا این حد)

شلوار کردی

تو کافی نت

داره واسه تولدش پست میذاره!!

خخخخخخخخخخ ته سوژَس

عاقا الان داشتیم میومدیم هی ب ملت تیکه مینداختم

بعد به آجیم گفتم منو باش ک چقد پرروام

با این فرم ضایع ارم ملتو اسکول میکنم!

هه

تولدمممممممممهههههههههههه تولدمه

امروز با خانم قهرمانی ادبیات داریم خیلیییییییی ذوق مرگم

جیگرم سر کلاسش خرکیفمممممممااا

سیییییییییییییییی هزار تومن یه بسته شوکولات خریدم بریم مدرسه این اوباش زهر مار کنن

بی خاصیت یه ذره هیجان داشته باشید

رضایا چی میگه؟ها؟؟چی میگه؟

بلند تر! نمیشنوم

آها اینههههههه

متولد ماه مهره و رو دست نداره پریسا

حالا لنگشو پیدا کردی جایزه بگیر از علی و بهزاد

علی کیه؟؟؟؟

بهزاد کیه؟؟؟

رضایاااااااا اینا کین چسبوندیشون ب من ؟؟؟ وا!

خدایا توبه

تسبیحم کو؟؟!!! پریچهر تسبیمو بیار دختره ی سه نقطه

زیگ زاگ

زیگ زاگ

تولدت مبارک باد

دلت شاد و لبت خوش

چو گل پر خنده باشی بیا شمعارو فوت کن

تا صد سال زنده باشی

آهاااااا بیا وسط قرش بده آها بپا هوش نده

این کمرهههههههههه یا شاه فنره

بیا صدا دستاتنو نمیشنوم ؟؟بلند تر

آها حالا این کمره یا بشکههههههه

قرش بده نخشکه

دوستان

ازتون بیشتر انتظار ئ=داشتم

مریم شروووووووور بیا وسط فداتشم

کحسن پری رو ولش کنید اصن نیستش

نیلوفر

گلییییییییی گلیییی کئشی تو ؟

دوستان اسامی زیاده بخشید

خودتون بیاید ابراز وجود کنید

دمتون گرم

حالا نتم وصل شد یه پست دیگه میذارم فیلا

جیگر همتونووووووو

وای مردم هه




http://muharram92.com
تی شرت محرم

لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
- قطور كننده ی آلت اقایان|ویگركس پلاس تقویت قوای جنسی
- سفارش پستی ویگرکس پلاس +vigrx plus افزایش طول و حجم آلـت مردان(اورجینال)
- اسپری تاخیری ویاگرا (اورجینال آمریكا)
- فروش اینترنتی اسپری تاخیری ویاگرا اصلی
- خرید پستی قرص سیالیس cialis
- قویترین سایز دهنده الت تناسلی,دستگاه اكستندر مگنت دار
- خرید اینترنتی لارجر باكس اكستندر مگنت دار extender magnet
- بزرگ كننده الت | كلفت كننده | کپسول انلارجمنت راست کننده الت و تاخیری
- ان لارجمنت،فروش ان لارجمنت،انلارجمنت،قیمت انلارجمنت،خرید اینترنتی...
- خرید کپسول کلفت کننده,راست کننده,ایجاد نعوظ,کپسول پنیس انلارجمنت
- خرید کپسول enlargement
- - فروش اینترنتی کپسول enlargement
- خرید قرص vigrx ویگاریکس امریکا
- - فروش پستی قرص vigrx ویگاریکس افزایش ضریب سلامتی جنسیی
- داروی گیاهی بزرگ کننده الت مگنا ار ایکس
- قرص مکمل جنسی,افزایش سایز الت ,مگنا ار ایکس
- مگنا rx , مگنا رکس اصل امریکا
- قرص مگنا آر ایکس 60 عددی امریکایی
- فروشگاه اینترنتی قرص مگنا آر ایکس 60 عددی امریکایی
- افزايش سايز آلت و درمان زود انزالي مردان | داروی تضمینی افزایش سایز الت
- روش هاي افزايش سايز آلت تناسلي | روشهاي افزايش اندازه عضو تناسلي
- داروی حجم دهنده و كلفت كننده مردانه | کلفت کننده فوری الت
- بهترين روش براي افزايش آلت | بهترین راه بزرگ کردن الت | داروی گیاهی برای بزرگ کردن آلت
- بزرگ كردن و كلفت كردن آلت تناسلي آقايان | بهترین شیوه بزرگ شدن الت
- خريد قرص ویگرکس پلاس | بهترين روش براي بزرگ نمودن آلت مردانه
- کوتاهی الت و راههاي درمان | راهی برای بزرگ شدن آلت بدون بازگشت
- بهترین دارویی گیاهی برای رشد الت | رشد تضمینی الت با بهترین قرص گیاهی
- بهترین راه درمان کوچکی الت مردانه | بهترین روش بزرگ کردن الات تناسلی
- جدیدترین داروهای گیاهی برای بزرگ کردن الت مردان | بهترین روش بزرک کردن الت تناسلی
- بهترین روش دراز کردن الت | بهترين روش درماني بزرگتر كردن الت
- روش بزرگ کردن آلت ودیر انزالی | بهترین قرص بزرگ کننده و سفت کننده الت
- راههاي سفت كردن آلت تناسلي | بهترین قرص سفت و شق کننده الت
- بهترین کرم جهت کلفتی الت | کلفت کردن آلت با گیاهان دارویی
- راه های افزایش قد الت مردان بدون عوارض | قرص مگنا رکس
- افزایش قطر و طول آلت به صورت دائمی | توسط گیاهان دارویی
- راههای دراز کردن الت تناسلی | روش رشد طبیعی آلت
- روش طبيعي و سنتي و قديمي براي بزرگ كردن الت
- روش پزشکی برای بزرگ کردن آلت | روش هاي افزايش طول آلت جنسي
- روشی برای دراز و کلفت کردن الت در طب سنتی | دستگاه لارجر باکس
- بهترین روش های طب گیاهی جهت بزرکتر شدن آلت | قرص ویگاریکس پلاس
- قرص گیاهی سفت کننده آلت تناسلی | قرص سیالیس تاخیری و سفت کننده الت
- افزایش ضخامت طبيعي آلت تناسلي مرد | روش طبیعی افزایش قطر آلت
- بهترين قرص جهت افزايش طول آلت تناسلي بدون عوارض | قرص مگنا رکس
- ژل بزرگ کننده فوری آلت | ژل تاخیری و کلفت کننده دائمی الت
- بهترین روش برای بزرگ تر شدن آلت مردان | قویترین راه بزرگ کردن آلت
- خرید گیاهان دارویی برای بزرگ کردن الت | بزرگ کننده و سفت کننده الت
- راههای درمان کوچک بودن الت تناسلی بدون عوارض | خرید دستگاه لارجر باکس
- بزرگ تر شدن الت مردانگي با گياهان دارويي | راه هاي بزرگ تر كردن آلت مرد
- راه حلی برای بزرگتر شدن آلت | قویترین و موثرترین راه برای بزرگ و کلفت شدن الات مردان
- بزرگ کردن الت برای همیشه | قرص بزرگ کننده به صورت همیشگی- بهترین روش طبیعی برای بزرگ کردن قطر و طول آلت
- درمان کوچک بودن آلت تناسلی | نحوه بزرگ کردن الت
- کرم سفت کننده آلت آقایان | کلفت کردن آلت مردانه با گیاهان دارویی
- راه هاي افزايش طول و ضخامت آلت به اندازه 7 الی 12 سانتي متر
- راه هاي افزايش طول و ضخامت آلت تناسلی آقایان | لارجر باکس
- راه های پزشکی برای بزرگ شدن الت مرد | قرص مگنا رکس اصل
- راه حلی برای بزرگ کردن الت | روشهایی برای بزرگ کردن اندازه الت تناسلی
- روشهای دراز تر شدن آلت تناسلی | دراز شدن الت با لارجر باکس دستگاه کش دهنده الت
- طبيعي ترين روش بزرگتر شدن الت | بهترین روش طبیعی رشد الت
- شیوه بزرگ کردن الت | روشهای بزرگ کردن همیشگی الت تناسلی
- راه هاي بزرگ كردن طبيعي الت مردان | لارجرباکس بهترین دستگاه دراز کننده الت
- بزرگ کردن آلت داروهای گیاهی | داروی بزرگ کننده دائمی و تاخیر انداز انزال
- افزایش قطر و طول آلت | داروي گياهي افزايش سايز و طول الت
- قرص گیاهی تضمینی برای افزایش دائمی طول و ضخیم شدن الت جنسی مردان
- بچگونه بدون دارو آلتمان را بزرگ کنیم
- راههای بزرگ شدن عضو مردانه
- كلفت كننده و دراز كننده سريع آلت
- مناسب ترین دستگاه در درمان کوتاهی الت
- روشهاي طبيعي دير ارضا شدن در مردان
- راه دير ارضا شدن براي مردان | چه راههایی وجود دارد برای زود انزالی
- چه روشی برای کلفت شدن ودراز شدن الت هست
- راههای درمان کوتاهی آلت تناسلی مردان
- داروی تقویت کننده آلت مردان | خواص گياهان دارويى براى بزرگ شدن آلت تناسلى
- پماد سفت کننده آلت | روش افزایش حجم آلت هنگام نزدیکی
- طب سنتی در افزایش باروری در مردان | افزايش طبيعى منى با داروی سنتی
- چگونه طول الت تناسلی را افزایش دهیم ؟
- بهترین و موثرترین دارو برای دیر انزالی بدون بی حسی الت تناسلی
- دارو گیاهی زیاد شدن اسپرم | روش گیاهی برای جنبش و حرکت اسپرم
- درمان کوچکی آلت مرد با طب سنتی | بزرگ كردن آلت بطور طبيعي
- چه چیزهایی باعث افزایش سایز الت میشود
- انواع راههایی علمی برای رشد آلت دائمی
- خرید قرص بزرگ کننده الت تناسلی با مجوز وزارت بهداشت
- راه اصولی افزایش آلت | اصولی ترین و مطمئن ترین دارو برای افزایش طول الت
- کلفت کننده با مجوز رسمی | حجم دهنده الت تناسلی با مجوز رسمی
- ازچه دارویی برای زودانزالی مردان استفاده کنیم
- چگونه میتوان كمر خود را سفت کرد
- چگونه آلت خودرابزرگ کنم
- داروي بزرگي الت تناسلي مردان مورد تاييدوزارت بهداشت ايران
- بزرگ کننده الت تضمینی | قرص گیاهی برای بزرگ کردن الت
- بهترین کمر سفت کن | چگونه کمرسفت کنیم
- قرص های تاخیری مجوزدار بهداشت
- راههای بزرگ کردن الت مردانه | چگونه سایز الت مردانه را تغییر دهیم
- بزرگ کردن الت بدون دارو | روش طبیعی بزرگ کردن الت بدون استفاده از دارو
- داروهای بزرگ کننده آلت | بهترین داروی دراز کننده برای الت
- داروی بزرگ و طویل کننده الت
- فروش لوازم تاخیردرانزال | بهترین محصول زناشویی جهت مقاربت جنسی
- معرفی انواع قرص های تاخیر انداز
- بهترین راه برای بزرگ کردن الت مرد | بهترین قرص برای بزرگ کردن الت مرد
- راهکاری 100 تضمینی برای افزایش قطر الت تناسلی مردان
- بزرگ کردن آلت تناسلی مردان | دراز کردن الت تناسلی طبیعی- تقویت سرعت اسپرم | راههای افزایش سرعت و تعداد اسپرم در مردان
- قرص برای افزایش تضمینی طول و قطر الت | قرص قوی گیاهی برای افزایش طول الت
- قرص قوی برای کلفتی و بزرگی الت
- روش طبیعی حجیم کردن آلت تناسلی
- بهترین روش برای بزرگ کردن الت تناسلی مرد | قرص گیاهی بزرگ کردن الات مردانه
- چند راه کار سنتی برای بزرگ شدن الت تناسلی مردان
- جهت افزایش طول الت مردان چکار باید کرد
- داروی گیاهی مناسب الت تناسلی مردان
- براي تغيير سايز آلت مردانه قرص سنتی
- بزرگ شدن الت با دارو و بدون عوارض طب سنتی
- اطلاعات پزشکی بزرگ کننده الت مردان
- چگونه افزايش سايز الت تناسلي دهيم؟
- طب سنتي جهت درمان قطعي سفت شدن آلت مردان
- بهترین مواد سفت کننده الات تناسلی مرد
- قرص برای بزرگی آلت تناسلی
- دارو برای رشد آلت جنسی
- داروی گیاهی برای افزایش آلت
- قویترین قرص افزایش آلت مردانه | بهترین قرص برای بزرگ کردن الت تضمینی
- افزایش آلت تناسلی مرد داروی گیاهی | دارویی برای دراز شدن الت
- داروي گياهي جهت بزرگي الت تناسلي مردان | داروی صد در صد تضمینی بدون بازگشت
- خرید بزرگ کننده الت مگناارایکس
- خرید کلفت کننده الت مگناارایکس
- مگناارایکس اصل آمریکا
- مگنارکس مگنااراکس mrnarx+
- مگنارکس پلاس marnarx+
- مگنا ار ایکس اصل امریکا
- مگنا rx اصل
- خرید مگنا rx
- خرید پستی مگنا rx
- فروش اینترنتی مگنا rx
- فروش مگنا آر ایکس
- قرص مگنا آر ایکس
- خرید پستی مگنا rx
- فروش اینترنتی مگنا آر ایکس
- خرید قرص مگنا ارایکس
- سفارش پستی مگنا rx
- خرید اینترنتی قرص مگنا ارایکس
- فر وشگاه اینترنتی مگنا آر ایکس
- سفارش اینترنتی مگنا rx اصل
- خرید پستی قرص مگنا ارایکس
- فروش پستی مگنا آر ایکس
- مگنا آر ایکس قرص تقویت نعوظ
- خرید انلاین قرص مگنا ارایکس
- مگنا آر ایکس قویترین کپسول و قرص تقویت نعوظ magna rx
- خرید مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت مردان محصول آمریکا
- مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت اقایان محصول آمریکا
- قرص گیاهی مگنا آر ایكس نوع آمریكایی اصلی
- فروش اینترنتی قرص مگنا ارایکس
- مگنا آر ایکس سایز دهنده آلت مردان محصول آمریکا
- بهترین قرص بزرگ کننده الت مگنا ار ایکس- خرید ارزان قرص مگنا ارایکس
- مگنا ار ایکس Magna RX قرص مقوی جنسی
- خرید مگنا آر ایکس سایز دهنده آلت مردان محصول آمریکا
- خرید پستی کپسول مگنا آر ایكس
- مگنا آر ایكس+ (+Magna RX)
- خرید اینترنتی مگنارکس
- خرید مگنارکس
- مگنا ار ایکس Magna RX تاخیر در انزال,داروی جنسی
- خرید کپسول مگنا آر ایكس
- خرید اینترنتی مگنا آر ایکس سایز دهنده آلت مردان محصول آمریکا
- داروی افزایش سایز الت اقایان مگنا ار ایکس Magna RX
- خرید اینترنتی کپسول مگنا آر ایكس
- خرید انلاین مگنا آر ایکس سایز دهنده آلت مردان محصول آمریکا
- افزایش میل جنسی و افزایش زمان نزدیكی قرص مگنا ار ایکس
- فروشگاه اینترنتی کپسول مگنا آر ایكس
- خرید پستی مگنارکس
- مگنا آر ایكس+ (+Magna RX) اصل
- خرید انلاین مگنارکس
- قویترین قرص بزرگ کننده الت مردان مگنا آر ایكس magna rx +
- نمایندگی فروش مگنا آر ایكس+ (+Magna RX)
- خرید با قیمت مناسب مگنارکس
- چگونه التمان را کلفت کنیم؟مگنا ار ایکس قرص بزرگ کننده الت امریکایی
- بزرگتر و حجیم تر و سفت آلت تناسلی با مگنا ار ایکس امریکا
- فروش اینترنتی مگنارکس
- داروی کوچکی الت اقایان,مگنا اریکس magna rx
- فروشگاه اینترنتی مگنارکس
- مگنا ار ایکس بزرگتر و حجیم تر و سخت تر کننده آلت تناسلی
- بهترین داروی گیاهی افزایش سایز الت مگنا ارایکس
- چگونه الت تناسلی خود را بزرگ کنیم؟ مگنا ار ایکس محصول امریکا magna rx
- مگنارکس اصل اصل امریکا(مگنا ار ایکس) magna rx
- قویترین داروی گیاهی افزایش سایز الت مگنا ارایکس
- خرید مگنا ار ایکس
- افزایش طول و ضخامت آلت با مگنا ار ایکس ,مگنا رکس
- خرید اینترنتی مگنا ار ایکس
- قرص مگنا اریکس افزایش طول اندام تناسلی
- قرص افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی مگنا ار ایکس magna rx
- طریقه تشخیص مگنا اریکس اصل از نوع تقلبی!
- خرید پستی مگنا ار ایکس
- مگنا ارایکس جلوگیری از انزال زود رس و افزایش زمان نزدیكی
- خرید انلاین مگنا ار ایکس
- افزایش طول و ضخامت الت,قرص مگنارکس ,magna rx+
- قرص مگنا ارایکس جلوگیری از انزال زود رس و افزایش زمان مقاربت
- قرص مگنا اریکس بزرگترکننده آلت به صورت دائمی
- خرید ارزان مگنا ار ایکس
- مگنا ار ایکس اصل (اورجینال) دارای هولوگرام اختصاصی
- قرص مگنا اریکس قرص افزایش سایز آلت به صورت دائمی
- خرید با قیمت مناسب مگنا ار ایکس
- مگنا ار ایکس افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد
- جلوگیری و درمان دائمی زود انزالی (انزال زود رس),مگنا ارایکس اصل امریکا
- داروی گیاهی بزرگ کننده الت مگنا ار ایکس


لایو بازدید : 1 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
نه تو می مانی و نه اندوه


و نه هیچیک از مردم این آبادی...


به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

"سهراب سپهری"


لایو بازدید : 1 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن ؛ اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص میشه !
***.
هی ، میخواهم توصیفت کنم :

خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی !
آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی !
کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی !
و من دیوانه نبودم . . .
.
.
.
هر روز صفحه ی نیازمندیها را زیر و رو می کنم !
میدانم بالاخره یک روز به من لعنتی نیاز پیدا می کنی . . .

اس ام اس سربازی..(sms)

 

از آن روزی که سربازی به پا شد / ستم بر ما نشد بر دختران شد

بسوزد آن که سربازی به پا کرد / تمام دختران را چشم به راه کرد

 

______________________________________________________

تو پادگان چشمات راه رفتم بی معرفت….سهم من از عشقت کلاغ پر بود؟؟!!!؟

 

_____________________________________________________

سربازی راهیست برای آدم کردن پسرها…

اما هیچ راهی برای آدم کردن دخترها وجود نداره!



لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

 

از قربان تا غدیر

 در کربلا ، واعظی می زیست به نام سید جواد . وی ساکن کربلا بود و در ایام عزاداری محرم ، برای تبلیغات ، به روستاهای اطراف می رفت ، نماز جماعت می خواند و مسئله می گفت و سپس به کربلا باز می گشت در یکی از سفر ها ،   گذرش به روستایی افتاد که همه ی اهالی آن ، سنّی بودند . در آن جا ، به پیر مردی نورانی و محاسن سفید بر خورد و برای هدایت کردنش ، با وی به گفتگوپرداخت ، امّا دید یکمرتبه نمی تواند حقّانیّت تشیّع را به او بفهماند ؛ زیرا محبّت غاصبان خلافت چنان در قلب پیر مرد نفوذ کرده است آمادگی ندارد و شاید سخنان وی ، اثری معکوس نیز بر جای بگذارد . از این رو زمینه ای ایجاد کرد تا بعد ها ، او را هدایت کند . یک روز که با پیر مرد مشغول صحبت بود ، از او پرسید : شیخ شما کیست؟(شیخ ، در نزد مرد عرب به بزرگ و ، به بزرگ و رئیس قبیله می گویند ).سید جواد می خواست با این پرسش ، راه مذاکره را بگشاید و اندک اندک ، نور ولایت را در دل پیر مرد روشن نماید . پیر مرد در پاسخ گفت :شیخ ما ، مردی قدرتمند است است و چندین (خان ضیافت ) دارد . چقدر گوسفند دارد ، چقدر شتر دارد ، چهار هزار نفر هم تیر انداز دارد ، چقدر عشیره و قبیله دارد ! سید جواد گفت : به به از شیخ شما ، چه مرد ثروتمند و قدرت مندی ! پیر مرد نیز از سید جواد پرسید : شیخ شما کیست ؟ گفت شیخ ما ، آقایی است که هرکس هر حاجتی داشته باشد ، برآورده می کند . اگر در مشرق عالم باشی و او در مغرب عالم باشد اگر گرافتاری و پریشانی برایت پیش آید ، اسمش را ببری و صدایش کنی ، فوری به سراغت می آید و مشکل تو را بر طرف می کند . پیر مرد گفت به به ! عجب شیخی است!شیخ ،خوب است این طور باشد ، اسمش چیست ؟ سید جواد گفت نامش ، شیخ علی است! دیگر در این باره، سخنی به میان نیامد . مجلس تمام شد و از یکدیگرجدا شدند و سّید جواد به کربلا بازگشت . اما پیر مرد از شیخ علی ، بسیار خوشش آمده بود و پیوسته به او فکر میکرد . مدتّی بعد ، سید جواد دوباره به آن روستا رفت تا با عشق و علاقه ای که در پیر مرد ایجاد کرده ، او را به تشیّع هدایت کند . با خود می گفت : آن روز ، سنگ زیر بنا را در قلب پیر مرد بنا گذاشتم و نامی از شیخ علی بردم  و امروز ، او را معرفی میکنم و پیر مرد روشن ضمیر را به مقام ولایت امیر المؤ منان (ع) آشنا می سازم . سید جواد می گوید : چون به روستا رسیدم ، از پیر مرد سراغ گرفتم . اما گفتند :     از دار دنیا رفته است . بسیار غمگین شدم . با خود گفتم : حیف که بی ولایت از دنیا رفت .می خواستم دستش را بگیرم و هدایتش کنم ؛ چرا که با اهل بیت عناد و دشمنی نداشت ، اما تبلیغات و تلقینات سوء ، وی را از گرایش به ولایت محروم ساخته بود . به هر حال در گذشت وی ، در من بسیار اثر کرد و بشدّت اندوهگین شدم . سپس به دیدار فرزندانش رفت و به آنان تسلیت گفت و تقاضا کردم مرا بر سر قبرش ببرند . آن ها مرا بر سر تربت پیر مرد بردند.گفتم : خدایا ! من به این پیر مرد دل بسته بودم ، او به آستانه ی تشیّع نزدیک شده بود ، افسوس که ناقص و محروم از دنیا رفت . آنگاه با فرزندان پیر مرد به خانه اش رفتیم و شب را همان جا استراحت کردیم . چون خوابیدیم ، در عالم رویا ، دیدم دری پیداست ، وارد شدم دیدم دالان درازی است . در یک طرف دالان ، نیمکتی است بلند و بر روی آن ، دو نفر نشسته اند و آن پیر مرد سنّی نیز ، در برابر آن ها است . پس از ورود ، با پیر مرد سلام و احوال پرسی کردم . دیدم در انتهای دالان ، دری شیشه ای است و از پشت آن ، باغی بزرگ نمایان است . از پیر مرد پرسیدم : این جا کجاست ؟ گفت این جا عالم قبر و برزخ من است و این باغی که در انتهای دالان است ، متعلق به من و قیامت من است . گفتم چرا به آن باغ نرفتی ؟ گفت : هنوز زمانش نرسیده است . نخست باید این دالان را طی کنم و سپس به آن باغ بروم . گفتم چرا راه را طی نمی کنی و به آن جا نمی روی ؟ گفت : این دو نفر ، دو فرشته ی آسمانی و معلّم من هستند ، آمده اند مرا آموزش بدهند و تربیت کنند . وقتی ولایتم کامل شد ، میروم . بعد به من گفت : سیّد جواد ! گفتی و نگفتی ! ( یعنی گفتی شیخ ما اگر از شرق یا غرب عالم صدایش بزنند ، جواب می دهد و به فریاد می رسد ، اسمش شیخ علی است . اما نگفتی این شیخ علیّ بن ابی طالب (ع) ) به خدا قسم همین که صدا زدم : شیخ علی به فریادم برس ، حاضر شد ! پرسیدم : داستان چیست ؟ گفت :چون از دنیا رفتم ، مرا به قبرستان بردند و در قبر گذاردند ، نکیر و منکر به سراغم آمدند و از من سوال می کردند :  مَن رَبُّک؟مَن نَبِیُّکَ وَ مَن امَامُکَ؟ ترس و وحشت ، وجودم را فرا گرفته بود . هر چه می خواستم پاسخ بدهم ، چیزی به زبانم نمی آید . نکیر و منکر ، پیش آمدند که اطراف مرا بگیرند و عزابم کنند ، بیچاره شدم ، بیچاره ی به تمام معنا . دیدم هیچ راه گریز و فراری نیست . ناگهان به ذهنم رسید که تو گفتی : ما آقایی داریم که اگر کسی گرفتار باشد و او را صدا بزند ، اگر در مشرق و غرب عالم باشد ، فوری حاضر می شود و گرفتاری اش را برطرف می سازد . من هم صدا زدم ، یا شیخ علی ! به فریادم برس . دریک لحظه ، امیرمؤمنان (ع) حاضر شد و به نکیر و منکر فرمود : از این مرد دست بردارید . او ، از دشمنان ما نیست ، این طور تربیت شده و عقایدش کامل نیست ، چون اهل سعه نبوده است . حضرت ، نکیر و منکر را رد کرد و دستور داد دو فرشته ی دیگر بیایند و عقاید من را کامل کنند . این دو که بر روی نیمکت نشسته اند ، همان دو فرشته ای هستند که به فرمان حضرت ، مرا تعلیم و تربیت می کنند . وقتی عقایدم درست شد ، این دالان را طی می کنم و داخل آن باغ می شوم . روایتی نیز از اهل بیت در تایید این داستان وارد شده است .

در حدیثی از امام کاظم (ع) آمده است که فرمود : هر کس از دوستان و شیعیان ما بمیرد و قرآن را به خوبی فرا نگرفته باشد ، در قبرش به او می آموزند ، تا خداوند درجاتش را بالا برد .

برگرفته از سایت http://saberm.blogfa.com  

گردآورنده : شیبانی

 


لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} کوزه گران ، کارشناس گروه زیست شناسی پژوهش سرای دانش آموزی در تاریخ 27/7/92 از دبیرستان شاهد ولی عصر بازدید بعمل آورد . ضمن حضور در کلاس دوم وسوم تجربی آموزشگاه ، دانش آموزان را از اهداف و رویکردهای پژوهشی پژوهش سرا مطلع ساخت. عمده سخنان راجع به کارگاهها بویژه کارگاه زیست فناوری و جشنواره آن بود. سپس  از دانش آموزان علاقمند در کارگاه ها ثبت نام شد.


لایو بازدید : 11 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

امروز صبح مهمان عزیزی به مرکز ما آمدند با حضورشون در مرکز همکاران ما را خوشحال

کردند.

خانم جلیل بیگی به مرکز 2 خوش آمدید


لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
همزمان با نماز جمعه کاشانبا حضور نماینده ولی فقیه: مصلی بقیه الله‌الاعظم کاشان افتتاح شد
 

در این مراسم که با حضور با شکوه مردم ولایت‌مدار کاشان و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای برگزار شد مدیر اجرایی پروژه مصلی بقیة‌الله‌الاعظم(عج) کاشان با بیان اینکه این پروژه بزرگ زیربنایی در حدود 60 هزار متر مربع دارد اظهار داشت: فاز نخست این پروژه بزرگ در شهرستان کاشان شامل هسته مرکزی و شبستان مصلی است که مساحتی در حدود 6 هزار متر مربع دارد.

رضا کاظمی خاطرنشان کرد: برای این مجموعه بزرگ.......... (ادامه مطلب و متن کامل این خبر)


لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

عمده مواد اولیه آجر خاک های رسی است. در بعضی موارد هم از خاک هایی که عمده ترکیب آنها ماسه های سیلیسی است به عنوان مواد کمکی همراه مواد رسی استفاده میشود.برای شناسایی خاک های رسی لازم است، کیفیت خاک رسی به صورت عمومی شناسایی شود.


لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
استاد فاطمی نیا:شیخ عباس قمی یک دعایی از امام صادق علیه السلام در مفاتیح آورده است یک تکه ای از آن دعا را من درآورده ام، در بعضی احادیث هم دیده ام که مستقلا هم آمده، ولی شما مفاتیح رو باز کنید، اول تعقیالت، یک دعای یک صفحه ای است، این یک جز ای از آن است، از حالا تا قیامت فکر کنید، دعا از این جامع تر پیدا نمی کنید!

گوش بدید:

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ مِنْ كُلِّ خَيْرٍ اَحاطَ بِهِ عِلْمُكَ وَ اَعُوذُ بِكَ مِنْ كُلِّ شَرٍّ اَحاطَ بِهِ عِلْمُ

این را با جانتان باید بگویید، خدایا من از تو آن خیرهایی که به آنها احاطه علمی داری، همه را میخواهم.(ما خیلی چیزها را اصلا نمیدانیم)، و پناه میبرم به تو از هر شری که تو به آنها احاطه علمی داری. 

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ عافِيَتَكَ فى اُمُورى كُلِّها 
وَ اَعُوذُ بِكَ مِنْ خِزْىِ الدُّنْيا وَعَذابِ.

خدایا در تمام کارهایم از تو عافیت میخواهم و پناه میبرم به تو از خاری در دنیا و از عذاب آخرت.

از این جامع تر پیدا میکنید؟ همه چیز در آن هست، درست است این در تعقیبات است، اما در قنوت هم میتوانید بخوانید، نه به عنوان تعقیبات، تو قنوت به عنوان یک ذکر مطلق، چه اشکالی دارد، ملا نقطه ای که نیستیم!

20

لایو بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


اگه کسی رو در حال ریدن تو توالت با کیونِ گهی تصور کنی هیچوقت عاشقش نمیشی !


+واسه کسی مرام بزار که شعور پشتشه نه اونکه رفاقت نوک انگشتشه


لایو بازدید : 0 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}


هر یک از ما در زندگی ممکن است روزانه با دردها و دغدغه‌های متعددی روبرو شویم که ندانیم راه درمان و خلاصی از شرشان چیست؛ از ترمیم سریع تر یک زخم کوچک تا کاهش التهاب روده، راه های خلاصی از چند درد و دغدغه با مصرف مواد غذایی را در ادامه مطلب بخوانید.


از چربی‌های شکم چگونه خلاص شویم؟

بررسی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد مصرف آووکادو به بهره‌مندی از یک رژیم‌غذایی سالم، افزایش سطح کلسترول خوب، کاهش خطر سندرم متابولیک و کاهش وزن بدن کمک می‌کند. محققان می‌گویند افرادی که آووکادو مصرف می‌کنند تمایل بیشتری به مصرف سایر میوه‌ها و سبزیجات داشته و کمتر به مصرف مواد قندی و شیرین روی می‌آورند. براساس بررسی‌های انجام شده، این افراد حجم بیشتری از مواد مغذی و مفید مانند فیبر خوراکی، ویتامین E و K، پتاسیم و منیزیم در طول روز دریافت می‌کنند و به‌خاطر همین رژیم سالم، نه تنها بدنی سالم‌تر پیدا می‌کنند، بلکه به چاقی شکمی هم مبتلا نمی‌شوند.


درد مفاصل را با کدام آرام کنیم؟

محققان معتقدند برای مقابله با دردهای التهابی ضعیف می‌توان به جای قرص مسکن از زنجبیل استفاده کرد. از نظر آنها این ماده‌غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی است و خوردن زنجبیل تازه به انسان احساس گرمی می‌دهد. بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که پس از یک فعالیت ورزشی به مدت
۱۰ روز و روزانه معادل نصف قاشق چای خوری زنجبیل مصرف می‌کنند، دردهای التهابی آنها در کمتر از ۲۴ ساعت برطرف می‌شود و دیگر نیازی به درمان های پرهزینه، وقت گیر و شیمیایی ندارند. پس اگر دچار این درد هستید، اول از این شیوه استفاده کنید و بعد وقت دکتر بگیرید.


اگر دست‌مان زخم شد کدام را بخوریم؟

ممکن است تعجب‌آور به نظر برسد، اما فلفل‌قرمز می‌تواند در بخش‌هایی از بدن به عنوان یک ضدالتهاب عمل کند. محققان می‌گویند، فلفل قرمز سرشار از ویتامین C است؛ این ویتامین کمک می‌کند بافت‌های آسیب دیده بتوانند خود را ترمیم کنند. فلفل‌قرمز سرشار از ترکیباتی مانند فلاونوئیدهاست که باعث کاهش التهاب می‌شوند و می‌تواند درمان زخم‌ها و آسیب دیدگی بافت‌ها را سریع‌تر کند. همچنین ماده سوزنده‌ای در سطح خارجی فلفل قرار دارد که در بسیاری از کرم‌های ماساژ به عنوان مسکن به کار برده می‌شود. بد نیست گاهی از این ادویه استفاده کنید. البته به‌خاطر داشته باشید که خوردن زیاد محرک‌هایی از این قبیل می‌تواند آسیب‌هایی را هم به بدن‌تان وارد کند.


اگر روده‌تان تحریک شده

رنگدانه اصلی زردچوبه کارکامین است. این رنگدانه به زردچوبه رنگ زرد و همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی با قدرت ضدالتهابی می‌دهد. محققان معتقدند، این خاصیت ضدالتهابی زردچوبه برای تسکین دردهای ناشی از آرتروز موثر است. اما این تنها خاصیت زردچوبه نیست زیرا این ادویه برای افرادی که از سندرم روده تحریک‌پذیر رنج می‌برند، به عنوان یک نوع ضدعفونی کننده عمل می‌کند و جالب اینجاست که اگر زردچوبه را به همراه فلفل سیاه، زنجبیل یا روغن‌هایی مانند روغن زیتون مصرف کنیم، موثرتر عمل می‌کند. پژوهش‌ها ثابت کرده مالیدن زرچوبه روی اندام های ضرب دیده می‌تواند به کاهش درد و کم شدن ورم آنها کمک کند.


دردهای ناشی از فعالیت زیاد را چه کنیم؟

گیلاس قرمز نه تنها قلب شما را سالم می‌کند، بلکه ضد درد و انرژی بخش هم است. ترکیبات موجود در میوه‌های قرمز مانند گیلاس، زغال‌اخته یا تمشک که دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی هستند به محافظت از قلب کمک می‌کنند و همچنین اثرات ضدالتهابی شبیه به آسپرین دارد. محققان می‌گویند اگر بعد از انجام فعالیت‌های بدنی شدید یا شرکت در مسابقات دچار درد می‌شوید، بد نیست که برای کاهش دردهای پس از مسابقه آب گیلاس بنوشید.



اگر گرمازده شدیم چه بخوریم؟

گرمازدگی که از بیماریهای شایع فصل تابستان است، با افزایش درجه حرارت هوا و تعریق زیاد بروز می‌کند و به دلیل تابش مستقیم آفتاب با سرخی پوست، افزایش ضربان قلب و حتی غش همراه است. حتی اگر ورزشکار هم هستید، گمان نکنید شما قرار نیست گرفتار این مشکل شوید، چراکه گرمازدگی نه‌تنها در افراد عادی بلکه در ورزشکاران هم بسیار دیده می‌شود. اما هر دردی درمانی هم دارد و شما می‌توانید با چکاندن چند قطره آبلیمو در آب آشامیدنی و مقدار کمی نمک از شر این مشکل آزار دهنده راحت شوید. یادتان نرود خودداری از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید و استفاده از مایعات هم از اصولی هستند که باید در خاطر شما بمانند.



برای رفع خستگی و تامین انرژی بعد از ورزش چه بخوریم؟

محققان می‌گویند نتایج یک تحقیق نشان داده پس از انجام تمرینات ورزشی، مصرف آب گوجه‌فرنگی بهتر و موثرتر از نوشابه‌های انرژی‌زا موجب رفع خستگی و تامین مجدد انرژی بدن می‌شود. کارشناسان تغذیه عنوان کرده‌اند که گوجه‌فرنگی حاوی مواد شیمیایی حیاتی است که این مواد به بهبود عضلات و رفع خستگی آنها و نیز بازگرداندن سطح قند خون به وضعیت عادی پس از انجام تمرینات ورزشی و بهبود کشیدگی ماهیچه‌ها و عروق کمک می‌کنند. نتایج بررسی‌های آنها در مورد ورزشکاران نشان داد در گروهی که پس از انجام تمرینات از آب گوجه‌فرنگی استفاده کردند پس از مصرف این نوشیدنی، تنش و فشار عضلانی سریع‌تر بهبود پیدا کرد و همچنین سطح قند خون آنها زودتر به حالت طبیعی بازگشت.

 

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
لایو بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

1.اسمت چیه؟

2.چند سالته؟

3.اهل کجایی؟

4.تا حالا عاشق شدی؟

5.کدوم خواننده رو دوس داری؟

6.چه غذایی دوس داری؟

7.دوس داری چیکاره شی؟

8.بزرگترین سوتی ای که تا حالا دادی چی بوده؟

9.کدوم تیم فوتبال رو دوس داری؟(ایرانی/خارجی)

10.محبوب ترین بازیکن فوتبالی که دوس داری کیه؟(ایرانی/خارجی)

11.از کدوم بازیگر خوشت میاد؟

12.تلخ ترین و شیرین ترین خاطره زندگیت چیه؟

13.با صمیمی ترین دوستت چند ساله رفیقی؟

14.چه عطری رو دوس داری؟

15.تا حالا بهت نارو زدن؟

16.اسم پسر و دختر مورد علاقت رو بگو...

17.درد ودلاتو به کی میگی؟

18.چی ارومت میکنه؟

19.اسم عزیزترین شخص زندگیت؟؟؟؟؟

20.اگه خدا 24 ساعت گناهو ازاد میکرد چه گناهی میکردی؟

21.ای کاش ............وجود نداشت

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


لایو بازدید : 2 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
 

زندگینامه امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)

 

مقدمه:

امام علی ‌بن موسی‌الرضا (علیه السلام) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام می‌باشند.

ایشان در سن 35 سالگی عهده‌دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان گردیدند و حیات ایشان مقارن بود با خلافت خلفای عباسی که سختی‌ها و رنج بسیاری را بر امام رواداشتند و سر انجام مأمون عباسی ایشان را در سن 55 سالگی به شهادت رساند. ......


لایو بازدید : 0 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
خب دوستای عزیز

همونطور که میدونید 15 آبان تولد آقای علیخانی هستش .

شما مکیتونید ، نقاشی ، عکس پوستر ، فتوکلیپ، شعر ، یا دستخط خودتون رو به ایمیل ما : amooasali@gmail.com بفرستید

شرایط :

اگه میخواید دستخط خودتون رو بفرستید فقط در حد یه شعر یا جمله باشه و از کلماتی مثل عاشقتم و ... استفاده نکنید

شما میتونید یه شعریا یه جمله برای تولد برامون بفرستید که در سایت قرار بگیره

میتونید کلیپ بسازید ولینک دانلود اون رو به ما بدید یا توی آپارات آپلود کنید و بذارید ( هر کس کلیپ ساخت حتما اسم خودتون رو آخر کلیپ به همرا آدرس سایت ما بنویسید )

در صورت رعایت نکردن این موارد ما شرمندتون میشیم و نمیتونیم تو سایت قرار بدیم!

فقط و فقط هم به ایمیلمون باید ارسال کنید و توی قسمت موضوع یا subject بنویسید برای تولد آقای علیخانی

انشالله تا چند روز آینده وب ما تبدیل به سایت میشه .

با تشکر از همراهیتون

یاحق



لایو بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
گياهان دارويي: سال‌هاست كه چندين گياه دارويي به تنهايي و يا در تركيب با مواد ديگر براي درمان كم‌مويي يا ريزش مو مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

تركيبات ژل مانند آلو ورا پس از قرار گرفتن روي پوست سر، آرام‌بخش پوست بوده و از آن در برابر عوامل زيان‌آور محافظت مي‌كند. اين گياه سطح PH پوست سر را تعديل بخشيده و باعث پاك شدن فوليكول‌هاي مو از هرگونه آلودگي مي‌شود.

مصرف روزانه چاي رزماري نيز باعث تحريك رشد مو شده و مانع از ريزش آن مي‌شود. تجربه ثابت كرده است، ماساژ دادن روزانه آب پياز روي پوست سر باعث تحريك ترشح فوليكول مو شده و رشد موها را سرعت مي‌بخشد. همچنين افزودن كمي حنا به نرم‌كننده باعث تقويت مو شده و از شكنندگي آن پيشگيري مي‌كند.

فلفل قرمز حاوي تركيباتي است كه ميزان گردش خون پوست را افزايش داده و نه تنها رشد مو را افزايش مي‌دهد بلكه تأثير به‌سزايي در ترميم موهاي از دست رفته دارد.

چاي سبز و چاي گل «مريم گلي» نيز از نوشيدني‌هايي است كه باعث ترميم فوليكول مو شده رشد موها را تسريع مي‌كند.

گزنه، زنجبيل، اسطوخودوس، گلرنگ، آويشن، علف ليمو، گياه باباآدم، گياه دم‌اسب و پنج انگشت نيز از گياهان دارويي است كه علاوه بر ترميم فوليكول‌هاي مو باعث تحريك رشد موها شده و از ريزش آن پيشگيري مي‌كند. 


لایو بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

ساندویچ فروش و پسرش
مردی در کنار جاده، دکه ای درست کرده بود و در آن ساندویچ می فروخت. چون گوشش سنگین بود، رادیو نداشت. چشمش هم ضعیف بود، بنابراین روزنامه هم نمی خواند. او تابلویی بالای سر خود گذاشته بود و محاسن ساندویچ های خود را شرح داده بود. خودش هم کنار دکه اش می ایستاد و مردم را به خریدن ساندویچ تشویق می کرد و مردم هم می خریدند.
کارش بالا گرفت بنابراین کارش را وسعت بخشید به طوری که وقتی پسرش از مدرسه بر می گشت به او کمک می کرد. سپس کم کم وضع عوض شد. پسرش گفت: «پدر جان، مگر به اخبار رادیو گوش نداده ای؟ اگر وضع پولی کشور به همین منوال ادامه پیدا کند کار همه خراب خواهد شد و شاید یک کسادی عمومی به وجود آید. باید خودت را برای این کسادی آماده کنی.»
پدر با خود فکر کرد هر چه باشد پسرش به مدرسه رفته و به اخبار رادیو گوش می دهد و روزنامه هم می خواند، پس حتماً آنچه می گوید صحیح است. بنابراین کمتر از گذشته، نان و گوشت سفارش می داد و تابلوی خود را هم پایین آورد و دیگر در کنار دکه خود نمی ایستاد و مردم را به خرید ساندویچ دعوت نمی کرد. فروش او ناگهان شدیداً کاهش یافت.
او سپس رو به فرزند خود کرد و گفت: «پسر جان حق با توست. کسادی عمومی شروع شده است.»


آنتونی رابینز یک جمله بسیار خوب در این باره دارد که جالب است بدانید: «اندیشه های خود را شکل بخشید وگرنه دیگران اندیشه های شما را شکل می دهند. خواسته های خود را عملی سازید وگرنه دیگران برای شما برنامه ریزی می کنند.»
در واقع آن پدر داشت بهترین راه برای کاسبی را انجام می داد اما به خاطر افکار پسرش، تصمیمش رو عوض کرد و افکار پسر آنقدر روی او تأثیر گذاشت که فراموش کرد که خودش دارد باعث ورشکستگی اش می شود و تلقین بحران مالی کشور، باعث شد که زندگی او عوض شود.
قبل از اینکه دیگران برای ما تصمیماتی بگیرند که بعد ما را پشیمان کند، کمی فکر کنیم و راه درست را انتخاب کنیم و با انتخاب یک هدف درست از زندگی لذت ببریم، چون زندگی مال ماست.

http://www.frsaba.com


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 300