loading...
یه دختر تنها
لایو بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)


کاش چون پاییز بودم، کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز، خاموش و ملال انگیز بودم

برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد،
آفتاب دیدگانم سرد میشد،
اسمان سینه ام پر درد میشد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد،
اشکهایم همچو باران، دامنم را رنگ میزد

وه چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

شاعری در چشم من میخواند شعری آسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله میزد،
در شرار آتش دردی نهانی
نغمه من، همچو آوای نسیم پر شکسته،
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته

پیش رویم: چهره تلخ زمستان جوانی
پشت سر: آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام: منزلگه اندوه و درد و بد گمانی
کاش چون پاییز بودم، کاش چون پاییز بودم


"فروغ فرخزاد"



دوبارهههههههههههههه منموووووووووو ماه تولدم

منم و سی مهر زیباااا

منم و پاییز شورانگیز

منم و من

فقط منم

هیشکودومتونم دوس ندارم اصن!!


خب پس از سالها انتظار تفلتم رسید هورااااااااااااا

دارم میمیرم از خوشحالی

مرگ میزرا جمال الدتن اسد آبادی ببین به چ خفتی دچار شدم

که واسه تولدم دارم از تو کافی نت پست میذارم

ای خدااااااااا

وای وای

دوستان من شرح میدم شما تجسم کنید

یه دختر فینگیلی

مو مشکی

با یه مانتوی فرم مدرسه

آبی سگی

سر آستین مغزی

مانتو گشااااااااد

تا رومچ پا (نه دیگه تا این حد)

شلوار کردی

تو کافی نت

داره واسه تولدش پست میذاره!!

خخخخخخخخخخ ته سوژَس

عاقا الان داشتیم میومدیم هی ب ملت تیکه مینداختم

بعد به آجیم گفتم منو باش ک چقد پرروام

با این فرم ضایع ارم ملتو اسکول میکنم!

هه

تولدمممممممممهههههههههههه تولدمه

امروز با خانم قهرمانی ادبیات داریم خیلیییییییی ذوق مرگم

جیگرم سر کلاسش خرکیفمممممممااا

سیییییییییییییییی هزار تومن یه بسته شوکولات خریدم بریم مدرسه این اوباش زهر مار کنن

بی خاصیت یه ذره هیجان داشته باشید

رضایا چی میگه؟ها؟؟چی میگه؟

بلند تر! نمیشنوم

آها اینههههههه

متولد ماه مهره و رو دست نداره پریسا

حالا لنگشو پیدا کردی جایزه بگیر از علی و بهزاد

علی کیه؟؟؟؟

بهزاد کیه؟؟؟

رضایاااااااا اینا کین چسبوندیشون ب من ؟؟؟ وا!

خدایا توبه

تسبیحم کو؟؟!!! پریچهر تسبیمو بیار دختره ی سه نقطه

زیگ زاگ

زیگ زاگ

تولدت مبارک باد

دلت شاد و لبت خوش

چو گل پر خنده باشی بیا شمعارو فوت کن

تا صد سال زنده باشی

آهاااااا بیا وسط قرش بده آها بپا هوش نده

این کمرهههههههههه یا شاه فنره

بیا صدا دستاتنو نمیشنوم ؟؟بلند تر

آها حالا این کمره یا بشکههههههه

قرش بده نخشکه

دوستان

ازتون بیشتر انتظار ئ=داشتم

مریم شروووووووور بیا وسط فداتشم

کحسن پری رو ولش کنید اصن نیستش

نیلوفر

گلییییییییی گلیییی کئشی تو ؟

دوستان اسامی زیاده بخشید

خودتون بیاید ابراز وجود کنید

دمتون گرم

حالا نتم وصل شد یه پست دیگه میذارم فیلا

جیگر همتونووووووو

وای مردم هه




http://muharram92.com
تی شرت محرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 298