loading...
یه دختر تنها
لایو بازدید : 1 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن ؛ اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص میشه !
***.
هی ، میخواهم توصیفت کنم :

خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی !
آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی !
کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی !
و من دیوانه نبودم . . .
.
.
.
هر روز صفحه ی نیازمندیها را زیر و رو می کنم !
میدانم بالاخره یک روز به من لعنتی نیاز پیدا می کنی . . .

اس ام اس سربازی..(sms)

 

از آن روزی که سربازی به پا شد / ستم بر ما نشد بر دختران شد

بسوزد آن که سربازی به پا کرد / تمام دختران را چشم به راه کرد

 

______________________________________________________

تو پادگان چشمات راه رفتم بی معرفت….سهم من از عشقت کلاغ پر بود؟؟!!!؟

 

_____________________________________________________

سربازی راهیست برای آدم کردن پسرها…

اما هیچ راهی برای آدم کردن دخترها وجود نداره!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 367