loading...
یه دختر تنها

لایو بازدید : 1 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی
چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت شَغَب ست و جهل و ظلمت
حیَوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد
که همین سخن بگوید به زبان آدمیت
مگر آدمی نبودی که اسیر دیو ماندی
که فرشته ره ندارد به مقام آدمیت

لایو بازدید : 1 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها در منطقه آزاد قشم در راستای ایجاد زیرساخت‌ها و افزایش شرایط تعاملات و تبادلات اقتصادی فعالان اقتصادی این منطقه با کشورهای خارجی انجام شده است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد شهریار مشیری گفت: مناطق آزاد دنیا و کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه و در کشور ما پنجشنبه و جمعه‌ها تعطیل است که در حقیقت چهار روز از هفت روز هفته امکان تعاملات و تبادلات اقتصادی بین ما و جهان خارج قطع می‌شود.
او  ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید، در پی ارتقا سطح ارتباطات با مناطق آزاد و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است که با اعلام تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه در این منطقه، شمار روزهای ارتباط کاری با جهان خارج از سه به چهار روز افزایش می‌یابد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه را نخستین گام در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای قشم برشمرد و گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 50 میلیارد دلار در منطقه آزاد قشم سرمایه‌گذاری خواهد شد. در آینده با ایجاد شعبات بانک‌ها و شرکت‌های بیمه خارجی، به طور حتم شاهد ارتقای تعاملات و تبادلات فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه با جهان خارج خواهیم بود.
این مسئول سهم فعلی بنادر در منطقه آزاد قشم در مبادلات تجاری را بسیار ناچیز دانست و اظهار امیدواری کرد که در دولت یازدهم، بنادر تجاری کشور از جمله بنادر منطقه آزاد قشم نقشی تاثیرگذار در مبادلات اقتصادی ایفا کنند.
یادآور می‌شود شهریار مشیری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، با صدور بخشنامه‌ای دو روز تعطیلی منطقه آزاد قشم طی روزهای پنجشنبه و جمعه را با هدف خدمت به فعالان اقتصادی از مهر ماه جاری به روزهای شنبه و یک‌شنبه تغییر داده است.


لایو بازدید : 6 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش آزمایشگاه درس هیدرولیک



گزارش کامل و بی نظیر از آزمایشگاه درس هیدرولیک رشته های مهندسی و خصوصا عمران



این گزارش بدون شک بی نظیرترین و کامل ترین گزارش کار آزمایشگاه درس هیدرولیک مهندسی عمران می باشد که بدون تردید حتی نظیر آن را هیج جا و بخصوص روی اینترنت نخواهید یافت . دلایل اینکه این گزارش را کامل و جامع می دانم بدین شرح است :



هر آزمایش مشتمل بر موارد ذیل می باشد: عنوان آزمایش - موضوع و هدف آزمایش - تجهیزات و مواد لازم برای آزمایش به همراه عکس و شکل آنها - تئوری آزمایش همراه با شکل و دیاگرام های تهیه شده با فوتوشاپ - روش انجام آزمایش - محاسبات آزمایش - ازائه نتایج آزمایش و بیان آنها بضورت نمودار و دیاگرام
لیست آزمایشات این مجموعه : آزمایش اندازه گیری جریان به کمک سرریزها - آزمایش اندازه گیری نیروی فشارهیدرواستاتیك - آزمایش بررسی خصوصیات جهش هیدرولیکی در کانال مستطیلی - آزمایش جت آب - آزمایش جریان یکنواخت در کانال های روباز - آزمایش رینولدز - انواع جریان روباز - ونتوری فلوم.



...



فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




لایو بازدید : 1 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
سلام.خوبین؟خوشین؟چه خبرا؟؟؟حدود 20روزه اومدیم دانشگاه و من عشقمو ندیدم.دلم براش ی ذره شده...قرار بوده تا محرم نبینمش ولی مثل اینکه نمیتونم....فردا شب دارم میرم پیشش تا ی روز با هم باشیم...بی صبرانه منتظر پس فردام تا ببینمش....الانم میخوام برم بلیط بگیرم....


لایو بازدید : 1 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
برندگان جایزه نوبل پزشکی 2013 معرفی شدند. به گزارش ایسنا، جیمز روتمن، رندی شکمن و توماس شوهف مشترکا به عنوان برندگان جایزه نوبل پزشکی امسال معرفی شدند. این جایزه، صد و چهارمین جایزه نوبل پزشکی است که از سال 1901 تاکنون اهدا شده است.

لایو بازدید : 3 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
کنار جاده می نشینم
راننده لاستیک ماشین را عوض می کند
جایی را که از آن آمده ام دوست ندارم
جایی را که راهی اش هستم دوست ندارم
چرا چنین بی صبرانه
چشم دوخته ام به تعویض لاستیک؟


لایو بازدید : 1 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (1)

دلم به کما رفته

برای مردنش دست به دعا شوید ...
 

 

امشب خستــــــــــــه تر از هر روزم کاش میشد گوشـــــــــه ای نوشــــــــــت:

خـــــــدایا امشـــــــــــــب خیلی خســــــــــــــــــتم

فـــــــــــــــردا صبح بیــــــــــــــــــــــــدارم نکـــــــــــــــن! ...



تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 306